Miele WWI860 WCS PWash&TDos&9kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WWI860 WCS PWash&TDos&9kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s*******@h********** 03-04-2023

Immer Besser

IMMER BESSER !eindelijk eens voor een Miele gekozen .De wasautomaat van een ander duits merk heeft het wel lang gedaan en heeft me niet in de steek gelaten .Echter de herrie was ik wel zat .
Nu DE WWI860 is echt super stil .HIJ staat als een huis.
De was is gedaan en hij is super snel en brand schoon .
Progammas zat dus het wordt een feestje met deze wasautomaat .
super blij mee en super zuinig wat wil een mens nog meer .

Pluspunten

• stil
  • veel mogenlijkheden
  • zuinig
  • mooie degelijke afwerkng

Minpunten

• arme bezorgers of verhuizers wat een gewichtt
  • geen wat betreft de wasautomaat

Paul 08-03-2022

Duur, schoon, instabiele besturing

Wast prima, installeren was een ramp. WiFi connectie gaat aan en uit, instellingen worden niet bewaard, Twindos niet geconfigureerd. Helpdesk en winkel bood geen uitkomst. Stil en schone was. Miele-app onstabiel.

Pluspunten

• doet zijn werk
  • stil

Minpunten

• configureren niet goed te doen
  • zwaar

Maxie 29-01-2022

Mijn beste vriendje in huis

Wasmachine nu een week in huis en ik ben laaiend enthousiast. Hiervoor ook een Miele met veel plezier gehad dus ik was ook totaal niet bang dat deze zou tegenvallen. Het twindos systeem is echt een uitkomst, niet meer het dilemma of je genoeg of teveel wasmiddel doseert. Wasgoed in de trommel, progamma selecteren en wassen maar. Via de Miele app kan je het verloop in de gaten houden en krijg je een melding dat de was klaar is, zelfs het starten op afstand is een hele leuke bijkomstigheid, zeker als je kids iets gewassen willen hebben en jij bent niet thuis. De functie singlewash of express is ideaal voor als je kleding hebt die je niet met andere stukken kunt wassen of maar een paar stuks hebt, in 39 of 20 minuten weer schoon en fris aan de lijn.
Deze machine is een echte aanrader voor mensen die een hoge verwachting/wensen hebben voor een wasmachine maar een niet al te ingewikkelde bediening. Ook je wasgoed is blij met deze machine, hij gaat daar heel zuinig mee om.
Super fijne wasmachine dus!

Pluspunten

• Twindos
  • Miele app
  • Veel progamma mogelijkheden
  • Stil
  • Zuinig